luckypaty

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Så ledsen...

Av Patricia - 23 juli 2013 21:48

Att jag inte uppdaterar så mycket :(
Hinner tyvärr inte göra det för jag gör så mycket på dagarna... Idag var jag i Stockholm och åkte till AvaMc för pappa skulle köpa motorcykel där, det tog 5 TIMMAR!! 5 TIMMAR!!!!!!! O.o
Förstå att jag är TRÖTT just nu.

Men imorrn MÅSTE jag gå upp kl halv sju på morgonen -.-" det är en nackdel... MEN! Jag ska åka till #GRÖNALUND med min allra BÄSTAVÄN!!!! Emma om du ser detta... Ska bli så himmla kul imorrn!! Du och jag älskling! <3 ;) älskar dejj!!!

(Sry om inte bilden följde med... Använder ju mobilappen... :/ )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 9 september 2013 15:29

Här är några bilder från min skoldag idag :) (jag tog alla bilderna på rasterna ;)) Älskar denna bilden! O?O Min bästis Nora "har kul" i trädet xD Aja de va de ja hade att blogga om just nu :P ~Paty~ ...

Av Patricia - 30 augusti 2013 16:44

Tjooo! Vet att ja int bloggat på mycket.... Men de är för att ja har inget speciellt eller kul att skriva om :/ Men ja har tänkt på en sak, om ja kanske ska göra videoinlägg?? :3 Typ vloggar, toturials osv? SKRIV i kommentarerna vad ni tyck...

Av Patricia - 30 augusti 2013 16:42

Tjooo! Vet att ja int bloggat på mycket.... Men de är för att ja har inget speciellt eller kul att skriva om :/ Men ja har tänkt på en sak, om ja kanske ska göra videoinlägg?? :3 Typ vloggar, toturials osv? SKRIV i kommentarerna vad ni tyck...

Av Patricia - 11 augusti 2013 19:41


Sry för att jag inte har bloggat så mycket på sistone... Jag har nästan aldrig något speciellt om att skriva oftast...:/ Men imorrn ska jag till ULLARED i 2 dagar! (Tror jag) ^.^ Jag kommer nog säkert lägga upp vad jag har shoppat nån av dagarna! Slu...

Av Patricia - 2 augusti 2013 23:10


Är du sminkberoende?! Kolla dig själv och se ditt resultat! ^-^ det är 4 frågor i denna Quiz så skriv gärna i kommentarerna vad ni tyckte om drar resultat och vad ni blev! Lycka till! ...

välkommen blå blomma


Presentation


♥Mitt riktiga namn är Patricia och jag är 01:a♥ Här skriver jag om mitt liv osv :3 Enjoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

klocka

Omröstning

Är du pojke eller flicka
 Jag är flicka
 Jag är pojke

Fallande hjärta

Inlägg :3


Ovido - Quiz & Flashcards